טיול גיבוש בירושלים

טיול גיבוש בירושלים

טיול גיבוש בירושלים –  עם אורי אהובי

בכל שנה מחדש עולה אצלי השאלה: לאן לקחת את העובדים? מה לעשות איתם כדי לגבש ביניהם? איזו תשומת לב ניתן יהיה להעניק להם שבאמת תוכל לשמח אותם? ואיך אפשר לגרום לכולם להיות שמחים ומאושרים? היה לי ברור שהשנה, אחרי שנת הקורונה הנוראית, צריך לעשות משהו אחר, שונה ומרגש. אומנם הייתי שמח לקחת את כולם לקפריסין לחוויה קצרה, אך בפועל, זה לא היה נראה אפשרי.

לכן התחלתי לחשוב על אופציות אחרות, וכך הגעתי למחשבה על טיול מודרך בירושלים. אומנם זה נכון שכולנו כבר היינו בירושלים, כי היא הרי הבירה של ישראל, אך מה באמת ראינו בה? כמה פעמים עוד אפשר לנסוע לכותל? לשוק? ואולי לעבור גם בכנסיית הקבר? האמת היא, שירושלים היא הרבה מעבר לכך. הייתה לי סקרנות אישית להכיר את ירושלים קצת יותר לעומק ולכן חשבתי על טיול מודרך בירושלים.

מצד שני, לא באמת ידעתי איך העובדים שלי יגיבו לעניין וגם לא ידעתי איך לבחור את המדריך המתאים. אומנם היה לי ברור שלא מעט אנשים בישראל לומדים הדרכת טיולים, אך ברור לי שלא כולם מוכשרים. אחרי שהעובדים שלי חיכו לחופשה כל כך הרבה זמן, מה פתאום שאתפשר על מדריך ממוצע? או על מדריך שחסר לו ניסיון? או היכרות עם ירושלים?

אורי אהובי – מדריך טיולים שמתאים בכל מצב

התחלתי לעשות מחקרים קטנים באינטרנט ולהתייעץ עם הקולגות. כל אחד מהם סיפר לי על מדריכי טיולים אחרים, אך האמת היא, שלא כולם נראו מומלצים. לא כל המדריכים הגיעו עם הידע הנדרש ולחלק מהם הייתה חסרה דווקא תודעת השירות.

לכן, בסופו של דבר, כבר כמעט התייאשתי. איך אפשר בכלל לבחור מדריך טיולים בירושלים אם מעולם לא יצאתי בעצמי לחוויה כזאת? והאם כל המדריכים עובדים בכל עונות השנה? האם כולם מציעים את אותו סגנון של סיורים? ככל שצללתי יותר לעומק, גיליתי שיש יותר ויותר נתונים אודות הנושא הזה. גיליתי, למשל, שלא כל המדריכים מתאימים את הטיול לקבוצת המטיילים. בנוסף, גיליתי שיש גם מדריכים שמציעים יותר מיום אחד של סיור בעיר הקודש.

לכן כאן התעוררה אצלי עוד דילמה: לכמה ימים צריך לנסוע? והאם ירושלים זה מקום שכדאי לבלות בו גם את הלילה? הרבה שאלות עברו לי בראש. המטרה שלי הייתה לגרום לכל העובדים ליהנות ולכן רציתי לנסות לחשוב על כל הפרטים. בסופו של דבר, הגעתי אל אורי אהובי, והאמת היא, שאני ממליץ לכל אחד לפנות אליו עוד היום.

כל הטוב שאורי מציע למטיילים

כבר מהשיחה הראשונה שלי עם אורי אהובי הבנתי שאני במקום הנכון. ראשית, הוא אדם אדיב ונעים הליכות, ושנית, הוא מקצוען אמתי. הוא ידע לשאול אותי את כל השאלות הנכונות: לאן אני רוצה לנסוע, כמה אנשים נהיה ומה מטרת הטיול.

בנוסף, היה לו חשוב לדעת האם יש אנשים שמתקשים בהליכה או שיש להם מוגבלויות אחרות. האמת היא, שהערכתי מאוד את השאלה הזאת, בעיקר כי היא באה לידי ביטוי בתכנון הטיול. כשיוצאים עם קבוצה של עובדים לטיול, חלק מהעניין הוא לדאוג לכך שכולם יוכלו ליהנות מכל חלקי הטיול. מה הטעם לקחת אנשים שקשה להם ללכת ולבקש מהם לטפס מדרגות? או ללכת שעות ארוכות? חייבת להיות התאמה בין תכנון הטיול ובין האנשים.

לכן, כאשר אורי העלה את העניין הזה בשיחת הטלפון הראשונה שלנו, הבנתי שניסיון לא חסר לו. בנוסף, התחלתי לקרוא אודותיו מספר חוות דעת באינטרנט וכך גיליתי שכל הלקוחות שלו תמיד יוצאים מרוצים. הוא כבר טייל עם אינספור אנשים בהרכבים שונים וכולם כתבו עליו רק דברים טובים! לכן, בסופו של דבר, התקשרתי אליו שוב ורציתי לקבל פרטים נוספים ומדויקים יותר על הטיול.

טיול מודרך בירושלים במחירים נוחים

כתוצאה מכך שמעולם לא יצאתי לטיול מודרך עם קבוצה, לא ידעתי כמה זה עולה. למעשה, בתור מנהל עסק שצריך לנהל גם תקציב, ידעתי שזה עלול להיות אישו רציני ביותר. אני חייב לציין שגם במובן הזה עם אורי אהובי חיכתה לי הפתעה נהדרת.

אחרי שנתתי לו את כל הפרטים והסברתי לו על איזה טיול גיבוש אני חולם, הוא נתן לי הצעת מחיר מנצחת. מי באמת שבאמת חובה לשלם מחירים מופקעים על מדריך טיולים בירושלים? ומי אמר שאם מסכימים לשלם יותר המדריך גם יותר מקצועי? אורי הוא אדם צנוע שמביא איתו ידע רב על ירושלים ועל הארץ כולו, הוא גובה מחירים נוחים ונותן את הנשמה. לכן, אם גם אתם חושבים על ימי סיור וגיבוש לעובדים, כדאי שתפנו אליו עוד היום.

אפילו אם אין לכם מושג לאן תרצו לנסוע לטייל – לאורי תהיה הצעה בשבילכם. טיולים מודרכים בארץ לא במקרה זוכים להצלחה בשנים האחרונות ואין ספק שגם העובדים שלכם, כמו העובדים שלי, יחזרו מרוצים. אני ממליץ בחום לכולם על אורי אהובי – מדריך טיולים בארץ, 052-3385499 כי אם כבר לטייל, רצוי לעשות זאת עם המדריך הכי טוב שקיים!

טיול מודרך בירושלים