עשר שנות נישואין

עשר שנות נישואין

עשר שנות נישואין – סיור מודרך עם אורי אהובי – חוויה נהדרת בכל עונות השנה

לכבוד עשר שנות נישואין, אשתי ואני חשבנו שהגיע הזמן לחגוג כמו שצריך. היו לנו לא מעט דילמות לגבי האפשרויות השונות, והיה לנו ברור שהפעם אנחנו רוצים לחגוג עם כל המשפחה. חשבנו לעשות אירוע בבית, אירוע באולם אירועים, לשחזר את ערב החתונה…ובסופו של דבר, בחרנו לטייל.

היה לנו ברור שאחרי כל כך הרבה זמן של סגרים, בידוד ועוד, הגיע הזמן של כולנו לנשום שוב אוויר. זה נכון, לחו"ל זה נראה לא מאוד בטוח לנסוע, אך יש לנו הרי גם מקומות מקסימים לטייל בהם בארץ! חשבנו לנסוע לדרום, לצפון ואפילו למרכז הארץ, אבל רצינו שזו תהיה חוויה שונה.

כלומר, מה מיוחד בעוד סוף שבוע במכתש רמון אם כבר עשינו זאת הרבה פעמים? הדרך הנכונה מבחינתנו להוספת ערך מוסף הייתה לפנות אל מדריך טיולים מוסמך. לאחרונה יצא לנו לשמוע על לא מעט אנשים שיצאו בצורה כזאת לסיורים וטיולים בארץ. כולם חזרו כל כך מרוצים, עד כי היה לנו ברור שזו הדרך הנכונה לחגוג יום נישואין עגול וחשוב.

בחירת מדריך הטיולים שלנו

אחת מההמלצות שחזרו על עצמן אצל כל האנשים שאיתם דיברנו, הייתה לבחור מדריך טיולים מוסמך. כלומר, כולם טענו שלטייל לבד זה לא מספיק טוב וכולם אמרו שמדריכי טיולים ייקחו את הסיור שלנו כמה צעדים קדימה. מה שכן, היו כאלה שסיפרו לנו על טיולים מודרכים בארץ שלא היו מספיק מוצלחים.

לכן הבנו שעלינו להשקיע מחשבה בעניין הזה, ולמעשה, לבחור את מדריך הטיולים הכי טוב שיש. הבעיה היא שמעולם לא יצאנו לפני כן לטיול מודרך בארץ ולכן לא ידענו איך נכון יהיה לבחור מדריך טיולים טוב. אחד מהדברים הראשונים שכן בדקנו, זו השאלה האם המדריך הוא באמת מדריך מוסמך או לא. נקודת המוצא שלנו הייתה שאם המדריך הוא באמת מוסמך, זה אומר שהוא למד את התחום ושהוא יודע מה הוא עושה.

בנוסף, היה לנו חשוש לברר עוד פרטים שונים, כמו למשל: כמה ניסיון יש למדריך? והאם הוא בעל מומחיות באזור שבו אנחנו חושבים לטייל? אומנם זה נכון שישראל קטנה יחסית, אך מצד שני, זה גם ברור שצריך ניסיון בכל אזור באופן ספציפי. לכן היה לנו חשוב לברר את כל הפרטים האלה מראש, כי אם כבר יוצאים לטיול משפחתי מרגש, למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

שירות מכל הלב

עוד נתון שהיה משמעותי מבחינתנו בכל מה שקשור לבחירת מדריך הטיולים הנכון, היה השירות. כלומר, היה לנו ברור שלטייל שעות עם מישהו שלא נהנה, זו לא חוויה טובה. בנוסף, רצינו להבין מראש על מה אנחנו משלמים ומה באמת כלול במחיר.

הם, למשל, מדריך הטיולים המוסמך יוכל לבנות עבורנו בדיוק את הטיול הנכון לנו? והאם הוא יוכל להתאים לנו את המסלול המושלם? האם המדריך גם יוכל לדאוג לנו להפסקת צהריים, להסעה ולכל שאר הדברים שצריך? אומנם זה נכון שרצינו להשקיע ולהפוך את חגיגת יום הנישואין למשהו מרגש ושונה, אך גם רצינו ליהנות משירות נוח.

עברה לנו אפילו בראש המחשבה לצאת ליומיים של טיולים בארץ, אך רצינו להתייעץ עם מדריך מקצועי. לכן, לפני שבחרנו את המדריך הנכון לנו, ניסינו לעשות את כל הבירורים מראש.

מדריך מוביל לכל שביל בארץ

אחרי כל הבדיקות והבירורים הגענו, בסופו של דבר, אל אורי אהובי. גילינו שהוא מדריך טיולים מאוד מקצועי וכזה שיש לו ניסיון באינספור שבילים ומקומות. למעשה, כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו אתו הוא הציע לנו לבחור בין שלל מסלולים נהדרים. למשל: סיורים באזור תל אביב ויפו, באזור ים המלח ובקעת הירדן, סיורים באזור חיפה, עכו והגליל.

בנוסף, כמובן שגם ירושלים עלתה על הפרק ואזור הגולן, שכן בכל אחד מהאזורים הללו יש לא מעט מקומות מעניינים לבקר בהם. אחרי כל ההצעות של אורי, עברו לדבר על עוד פרטים. הוא רצה לדעת, למשל, כמה אנשים עתידים להשתתף בסיור והאם חלק מהם נכים או שיש להם קשיי הליכה שונים. המטרה שלו הייתה להתאים לנו את המסלול הכי נוח ונכון עבורנו. האמת היא, שזה היה חשוב ביותר, כי רק כך הבטחנו מראש שכל המוזמנים באמת יוכלו לצעוד במסלול הנבחר.

עוד חוויה טובה שחיכתה לנו אצל אורי אהובי, הייתה העובדה שהמחירים אצלנו נוחים. למעשה, כבר ביום שבו חזרנו מהטיול שעשינו לרגל יום הנישואין העשירי שלנו, התחלנו לחשוב על עוד טיולים. גילינו שלטייל בארץ עם מדריך טיולים בארץ, ובמיוחד אם זה עם אורי אהובי, זו חוויה אחרת לגמרי. אומנם זה נכון שלטייל לבד לפעמים זה יוצא יותר זול, אך גם לא מספיקים לראות הכול.

עם מדריך מקצועי אפשר לראות, לנצל את הזמן ולקבל מידע רב אודות כל המקומות שאליהם מגיעים. לכן, לא רק שאנחנו ממליצים לכם לצאת לטיולים מודרכים בתל אביב, אלא גם כדאי שתעשו זאת רק עם מדריך כמו אורי אהובי – 052-3385499.  

מדריך טיולים מוסמך