סיור מודרך בארץ לכל עובדי החברה

סיור מודרך בארץ לכל עובדי החברה

סיור מודרך בארץ לכל עובדי החברה  – חוויה בלתי נשכחת!

אני מנהל את החברה שלי כבר לא מעט שנים ובכל שנה נתקל באותה בעיה: איך להשקיע בגיבוש העובדים? האם גם השנה לקחת אותם לערב קריוקי זו יכולה להיות בחירה טובה? והאם גם השנה מסעדה מפנקת זה כל מה שמגיע להם? או שאולי הגיע הזמן להשקיע ולקחת אותם לטיול רכיבה על סוסים? האמת היא, שכל הרעיונות האלה נראו לי בנאליים לגמרי.

שום רעיון לא היה נראה לי מעניין או מוצלח ולכן התחלתי לבחון אפשרויות אחרות. כך גיליתי שלא מעט בעלי עסקים וחברות בוחרים כבר שנים באופציה של טיולים מודרכים בארץ. האמת היא, שהתחלתי לברר עוד ועוד פרטים על האפשרות הזאת והיא לגמרי מצאה חן בעיני.

אומנם זה ברור שחלק מהעובדים כבר ראו הכול בארץ, כל שביל וכל נחל, אך זה אחרת לטייל עם מדריך צמוד. לכן בכל זאת החלטתי לבדוק את הדברים לעומק ולחפש את המדריך הכי מוצלח שיש. היה לי ברור שמדריך הטיולים שבו אבחר ישפיע בצורה משמעותית על החוויה כולה ולכן השקעתם בבחירה הזאת מחשבה.

הקריטריונים שעזרו לי לבחור מדריך טיולים מוסמך

אחד מהדברים שהיו הכי חשובים מבחינתי, זה לדעת שאני בוחר מדריך טיול מתאים. היה לי ברור שלא חסרים מדריכי טיולים בישראל, אך בפועל היה לי גם ברור שלא כולם מספיק טובים. לכן התחלתי לנסות לחשוב ולהבין מהם הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת מדריך הטיולים המוסמך והמתאים.

עשיתי מספר בירורים אונליין וגיליתי שכמו שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם כאן הנושא של הניסיון חשוב. מה פתאום שאקח את העובדים שלי לטיול מודרך בישראל עם מישהו שסיים את הלימודים שלו רק עכשיו ושאין לו מספיק ניסיון? לכן זה היה אחד מהדברים הראשונים שהחלטתי לבדוק לעומק.

בנוסף, רציתי לברר שאני בוחר מדריך עם כמה שיותר המלצות. אחרי הכול, עמדתי להשקיע בעניין הזה לא מעט כסף ולכן המדריך היה חייב להיות מבחינתי מקצועי ביותר. את ההמלצות לגבי המדריך המוסמך מצאתי אונליין, כפי שניתן למצוא היום באינטרנט כל דבר אחר.

לבסוף, הייתה עוד נקודה שרציתי לבחון מראש, והיא: הכנת המסלול. ממה שהבנתי, יש לא מעט מדריכי טיולים שלא נותנים ללקוחות את האופציה להכין מסלול בהתאמה אישית. במקרה של העובדים שלי זו הייתה נקודה משמעותית, פשוט כי חלק מהם מתקשים בהליכה. לכן רציתי להיות בטוח שהמסלול יהיה מעניין ומאתגר, אך מתאים לכל האנשים, כולל אלה שיש להם קשיים בהליכה.

אורי אהובי – טיול עם מדריך שמשאיר טעם של עוד

אחרי שעשיתי אינספור בירורים ויצרתי קשר עם מספר מדריכי טיולים, הבנתי שאורי אהובי הוא הבחירה הנכונה מבחינתי. הוא מדריך מוסמך מאוד מנוסה, ובעיקר, הוא אוהב את העבודה שלו. כבר אחרי השיחה הראשונה שלי איתו הבנתי שהוא מתאים למשימה.

הוא יודע לאן כדאי לנסוע, איזה מסלולים יוכלו להתאים ליום גיבוש לעובדים ואיך לחלק את הזמן כך שניתן יהיה להספיק הכול. בנוסף, כבר כשעשיתי בדיקה ראשונה לגביו, גיליתי שהלקוחות שלו ממליצים עליו בחום.

למעשה, גיליתי שכל מי שיצא איתו לטיולים שונים בעבר תמיד חזר עם טעם של עוד. לכן היה לי ברור שהוא הבחירה הנכונה גם עבור הטיול עם העובדים שלי והתחלתי לתכנן ביחד איתו את המסלול. תחילה הייתי צריך להחליט האם אני מעדיף את אזור הצפון או הדרום, ובהמשך היה צורך להחליט על המסלול עצמו. אורי אהובי עזר לי לקבל את ההחלטה הנכונה, כולל התייחסות לכל הפרטים הגדולים והקטנים. בנוסף, הוא גם עזר לי להתמודד עם כל הנושא הלוגיסטי, כך שבסופו של דבר ביום הטיול עצמו הכול היה מושלם.

הוספנו לחגיגה גם ארוחת צהריים נפלאה ולכן זה לא הפתיע אותי שכל העובדים חזרו כל כך מרוצים. למעשה, מאז אותו יום, לכל מי ששואל אותי איך כדאי להפיק יום גיבוש לעובדים, אני ממליץ על טיול מודרך עם אורי אהובי.

טיול מודרך במחיר נוח

כמובן שאני יכול להבין את כל אותם בעלי עסקים וחברות שרוצים גם לדעת כמה יכול לעלות טיולים מודרכים בתל אביב לכל העובדים. אומנם זה נכון שלא תמיד מדובר על הוצאה כלכלית זולה, אך במקרה של אורי אהובי, גם במובן הזה הבחירה הכי טובה. למעשה, לפני שסגרתי על יום טיול מודרך לעובדים עם אורי אהובי פניתי לעוד מספר מדריכים.

קיבלתי מהם הצעות מחיר שונות וכך הבנתי מה המחיר הממוצע. החלטתי שאומנם אני לא חייב לבחור את הצעת המחיר הכי זולה שיש, אך גם לשלם ביוקר זו לא חובה. לכן, כאשר אורי אהובי נתן לי את הצעת המחיר שלו הבנתי שזו בחירה טובה מבחינתי, כי הכול נראה לי סביר. היום אני יודע לומר שאורי אהובי –מדריך טיולים בירושלים מביא איתו את כל מה שצריך לסיורים מודרכים: אהבה לנופי הארץ, הצעות מחיר טובות ואהבה לאנשים שאיתם הוא מטייל, אז מה צריך יותר מזה? – 052-3385499

הדרכת טיולים